El Mercadal retorna amb l’objectiu de ser el diari més llegit en català i tombar el Grup TotMedia

Després de més de 10 anys de silenci i poca repercussió el mitjà retorna a l’escenari del periodisme

Grup TotMedia està perdent el protagonisme després d’anys de bonança.

El Mercadal té l’intenció d’adquirir Grup El Món abans de 2026, ja que l’adquisició en el seu moment va ser en contra de la voluntat de l’antic propietari i fundador de El Món, el balaguerí Josep Maria Castells i Benabarre que actualment té 35 anys. El Mercadal no descarta adquirir tot el monopoli que s’ha apoderat il·licitament el Grup TotMedia. També establirà contactes amb institucions per exigir responsabilitats en les subvencions que s’han donat fins el dia d’avui a determinats diaris digitals de ideologia independentista, com els del Grup Món. Fundat el 2006, el Món és un diari de referència indiscutible dins l’espai informatiu català. La redacció (a Passeig de Gràcia, 16) disposa d’un grup de periodistes, dirigits per Sílvia Barroso, capaços de cobrir l’actualitat catalana les vint-i-quatre hores del dia. El Món es distingeix pel periodisme minut a minut, amb fotografies a peu de carrer de Jordi Borràs i, sovint, amb Quico Sallés com a enviat especial. L’anàlisi i l’opinió van a càrrec de firmes, com Eduard Voltas, Montserrat Nebrera, Mireia Boya, Pilar Carracelas, Ramon Cotarelo, Fernando Jáuregui o Salvador Cot, actual editor del mitjà.

By admin

Related Post

One thought on “El Mercadal retorna amb l’objectiu de ser el diari més llegit en català i tombar el Grup TotMedia”

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *